Godmorgon fredag!

2010-11-26 | 10:41:08 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
En hel natt utan att behöva gå upp, och det är värt så mycket. Sen har jag ju i och för sig varit vaken för att och lyssna efter Emilia men det är nog en "skada" man får leva med som mamma. Jag har blivit jättekänslig för ljud och sover väldigt lätt, tror inte jag nånsin hamnar i djupsömn och kanske därför man är trött jämt!

Emilias lilla näsa är snorig men i övrigt är hon på bästa humör, jag skulle gärna gå ut och åka pulka med henne men vet inte om jag vågar, skulle vara trist om hon blev mer förkyld liksom. Vi får se lite senare, det är dessutom riktigt kallt idag, men nått måste vi hitta på känner jag.

Sitter fortfarande i morgonrock och har inte ens kommit in i duschen, men det är skönt att slappa också och inte stressa till allt jämt.