Söndagsmys!

2010-05-02 | 07:48:11 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag och Emilia har varit vakna sen 6 och hon är superpigg, jag inte lika... Men hon gör mig så lycklig så det gör inget!

Igår hade vi besök av Martin, Josse och magen. Det är så kul att få uppleva det här med sin bästa vän, att få se det på håll liksom. Jag kommer knappt ihåg hur det var med den där lilla magen, dom starkaste minnena jag har är från slutet av graviditeten och även om det var en underbar känsla att veta att det var nära så var det väldigt jobbigt. Men det kommer vara precis samma sak för Josefine i år, BF är en vecka innan Emilia fyller år så det blir en höggravid tjej den här sommaren också.

Några planer för dagen har vi inte mer än att gå ut, det ser jätteskönt ut!

Såhär såg det ut när tröttisen somnat igår kväll.