Mer vild än tam.

2010-05-10 | 17:59:15 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det är en blygsam beskrivning av min dotter.

Hon har en vilja som heter duga och alldelses nyss tyckte jag att det var dags för en klippning. Och så svårt kan det ju inte vara tänkte jag, men det var betydligt svårare än sist, det var ju några månader sen, och då var hon mycket lugnare. Men jag tror vi fick till det skapligt:). Luggen fick stå över, det blir hårspännen istället... Det blev en kort page och hon är bedårande!

Emilia och jag har haft en riktig mysdag idag, vi kom aldrig ut, men det gör inget:). Jag har svettats massor så antar att febern är påväg ur kroppen? Så jag hoppas på imorgon.

Hon har varit lite larvig med maten dom senaste dagarna och jag har haft lite ont i magen pga det. Ända sedan hon började äta så har hon ätit jättebra och alltid ätit upp hela portionerna, men nu har hon vägrat efter en halv och ibland efter bara några skedar. Tanken är ju såklart tänder, men samtidigt känns det inget i munnen och ingen svullnad i tandköttet. Vet inte om det kan bero på att hon aldrig hinner bli riktigt hungrig vid huvudmålen? Kanske får försöka fokusera mer på huvudmålen och se om det går bättre. Men som hönsmamma man är blir man ju såklart orolig...