Underbara onsdag!

2010-07-07 | 13:26:36 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag brukar tycka att veckorna går så fort, så det känns konstigt att det bara är onsdag idag!

Vaknade av magkramper och sprängande huvudvärk imorse, inget skönt alls. Så jag bad Christian ta Emilia, men hon nöjde sig inte med någon annan än mig just idag... Så jag fick glatt gå upp ändå och som tur var blev jag bra rätt fort.

På förmiddagen har vi träffat Alice och Anneli, vi gick till lekparken en sväng och så tog vi en tur till Ica för lite nödvändigheter. Emilia var supertrött redan när vi var ute, så vi snabbade oss hem för lucnh och sen somnade hon gott (sover fortfarande).

På eftermiddagen beger vi oss till Sara och Iris och hälsar på, det ska bli så kul att se om lilltjejen blivit större nu:) och jag längtar efter bebisgos!