Trött i benen och tom i bollen.

2010-07-20 | 20:16:30 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har varit en bra dag, precis som dom flesta andra:).

Emilia och jag segade oss på förmiddagen och framåt lunch kom henns mormor och gjorde oss sällskap. Lite improviserad mat i magen blev det och sen tog mamma med sig lilltjejjan hem till sig. Allt för att jag skulle kunna städa och plocka i lugn och ro.

Nathalie kom förbi här också innan hon åkte hem till Stockholm igen, och det är alltid lika kul att träffa dig, alldeles för sällan dock!

Nu har jag äntligen slagit mig ner på balkongen och njuter av sista solen. Kom nyss hem efter att ha hämtat Emilia:) och det blev en rask promenad fram och tillbaka och i backarna brände det kan jag lova.

Funderar på om jag ska göra nått mer ikväll eller bara vara... jag tror det sista faller mig bäst i smaken!