Inomhusdag för hela slanten.

2010-07-25 | 21:09:30 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ögonen börjar bli trött och det finns inget speciellt att stanna uppe och se på tv för. Emilia har sovit ett par timmar, och jag gör henne gärna sällskap:).

Vi stannade inne hela dagen idag, men vem vill gå ut i det här rusket egentligen? Det är verkligen höstväder... Emilia och jag har busat och så bjöd vi hit mamma och pappa på lunch. Eftermiddagen spenderade vi framför en gammal Beck-film och bara latade oss. Jag känner mig verkligen usel som inte varit ute och gått på flera dagar, men imorgon hoppas jag att vi kan få lite uppehåll så Emilia får komma ut en sväng. Annars tror jag minsann vi tar en bak-dag. Jag är så sugen på att baka massa gott och lägga i frysen och fixa god mat tills Christian kommer hem från jobbet.

Vi får se vad morgondagen har att bjuda på!