Hurtbulle och BVC.

2010-07-14 | 21:10:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Emilia och jag startade dagen men att möta upp Lina, och så promenerade vi stan runt, jätteskönt faktiskt! Det blir nog en vana...

Besöket på BVC resulterade i 2cm plus på längden, 75cm, och en liten liten viktökning på typ 50g (upptäckte nu att han missat att skriva i kortet så minns inte exakt). Nästa gång är det ettårskontroll och det är helt sinnesjukt att det faktiskt snart är så länge sen jag födde världens mest underbaraste dotter.

Jag har hunnit måla lite på byråarna som Emilia ska ha i sitt rum också. Det blir kanon, från ek till vitt. Gardinerna ligger och väntar på att bli sydda, får se om jag kanske orkar fixa med det ikväll:). Hennes rum börjar ta form och det ska bli så kul att inreda ett riktigt tjejrum! Jag längtar tills allt känns sådär hemtrevligt och mysigt.

Nu måste jag göra lite nytta!