God måndagskväll!

2010-07-19 | 20:59:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Nu är det snart slut på den här dagen också.

Emilia somnade lite senare än vanligt, så jag hoppas på sovmorgon! Hon har hållt igång hela dagen så borde sova gott.

I förmiddags rullade vi ut på en promenad och tog svängen förbi mobilakuten, jag hoppades att dom skulle kunna fixa min mobil i ett nafs, men om två veckor finns grejerna hemma som dom behöver. Jag blir galen på att inte ha min iphone fungerande...

Vi hann med att handla på vägen hem också och väl hemma har vi busat hela eftermiddagen och kvällen. Emilia står mot allt hon kan hitta, och dansar, pratar och sjunger och så fort man tittar på henne skrattar hon:). Jag blir så glad över att se att hon är lyckligast i världen!

Imorgon ska vi träffa mamma som är ledig!