En dag med ingenting...

2010-07-24 | 21:20:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Efter en natt/morgon med inte någon vidare sömn blev jag väckt av att Christian satte ner Emilia på mig. Hon ville såklart genast sätta igång och busa, något jag inte riktigt var upplagd för. Trots att ha blivit väckt av min älskade lilla unge kände jag att jag hade vaknat på fel sida.

Jag har varit nästintill halvsovande hela dagen, haft ont i huvudet och bara tyckt allt varit trist och tråkigt. Dåligt humör är bara förnamnet!

Ikväll slängde jag i vilket fall ihop en tacopaj och tro det eller ej men den lyckades jag faktiskt med:). Och nu mumsas det chips och kollas på Wallander i soffan. Ledsen för ett tråkigt inlägg, men vardagen är inte alltid superrolig... Jag är fortfarande inte på topp, men imorgon är en annan dag!