Snart är det slut på veckan.

2010-02-05 | 12:44:45 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Fredag, igen!

Det går så himla fort, och känns som att tiden med Emilia bara springer i väg. Jag har redan ångest inför att behöva lämna ifrån mig henne på dagarna sen när jag börjar jobba igen. Vill inte! Men måste såklart försöka vara positiv och leva lite mer i nuet, det är jag dålig på.

Tillbaka till dagen. Planerna på att gå till Kajsa och Tobbe blev ändrade eftersom dom skulle iväg, så vi är fortfarande hemma och jag är lite rastlös. Emilia har precis somnat och det finns absolut saker att göra härhemma men inget jag känner för just nu... Christian är hemma så jag hoppas vi kan hitta på nått. Jag är promenadsugen, men det brukar inte vara nån idé att fråga honom om han vill med:).

Emilia har för övrigt druckit en flaska med ersättning idag också, och jag är så glad att det går bra nu. Tror att det kan ha varit en fördel att hon börjat med smakportionerna också och därigenom fått smak på nått annat. Vi kommer fortsätta lite då och då så hon får in vanan ordentligt så kanske mamman och pappan kan få gå ut och ät lite gott och gå på bio nån dag:).

Dagens trollunge.