Hem ljuva hem.

2010-12-19 | 19:26:06 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Efter en perfekt miniweekend i huvudstaden är vi hemma igen och det är skönt även det. Det har laddats batterier och det är verkligen som att komma hem som en bättre mamma när man fått en liten paus från vardagen. Det är underskattat och väldigt nödvändigt ibland kan jag tycka. Vi möttes av en liten sötnos som kanske inte nödvändigvis saknat oss, men ändå var liite glad att vi var hemma igen:).

Jag hade kanske hoppats på lite mer shopping, men pga tidsbrist och väder prioriterade vi annat. Igår kväll var vi på Chinateatern på standup och Magnus Betnér gör mig aldrig besviken, det var klockrent från början till slut. Vi avslutade med en mysig middag på fin restaurang. Två zombies kräp ner i sängen strax efter tolv men redan efter nån timme vaknade jag med magkramper, den ynkans timme av sömn var den enda jag fick inatt och det känns i både kropp och själv vill jag lova. Försöker ändå stå ut ett par timmar till och kommer nog sova gott inatt!

Kontentan är, borta bra men hemma definitivt bäst...