Helg-update.

2010-12-12 | 15:59:55 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Jag kom precis hem från stan, några barnfria timmar med Josefine gjorde susen. Och jag fick dessutom med mig ett par plagg hem, till mig själv! Dock slår inget glädjen att få pussa på min lilla skatt när jag kommer hem, och världens bamsekram fick jag när hon såg mig. Älsklingen ligger och sussar sen nap just nu och då passar jag på att skriva några rader här.

I fredags hade Kajsa ordnat med ett "sminkparty" här hos mig så vi var några tjejer som blev introducerade för märket Mary Kay. Kvällen blev lugn, Josefine och Theodor stannade en stund så jag myste som en tok med lillfisen.

Lördagen började senare än vanligt, och jag talar inte ens om när vi vaknade, helt crazy att min lilla tjej kan sova som hon gör ibland! Vi kämpade oss i alla fall iväg på matshopping och många tänkte som vi, så vi hade lite folk att trängas med. Kvällen bjöd på god mat i fina vänner sällskap, Josefine, Martin och Theo var kvar hela kvällen och Theo är bara världens gosigaste!

En ovanligt social hel med andra ord, men det tycker vi om. Nu slår jag på lite julmusik här och ska försöka städa lite medan Emilia fortfarande sover sött.