Tidig morgon.

2010-04-06 | 08:02:18 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Inget ovanligt nuförtiden, men jag har lite svårt att vänja mig vid det. Emilia låg i sin säng och pladdrade för fullt halv sju och jag gick upp och gjorde välling och tänkte sen att vi skulle somna om, men pladdret fortsatte och jag insåg att det inte skulle bli så mycket sömn. Så det var lika bra att gå upp och få nått gjort:).

Nu har jag i alla fall fått i mig lite frukost. Idag vill jag knappt gå utanför dörren, så jäkla tråkigt väder! Får väl se vad vi hittar på, eventuellt möter vi upp Kajsa när hon har lunch och då blir det nog ett varv på stan för oss också.

Igår var vi hos Christians mamma där vi bjöds på god mat. Emilia fick fina påskpresenter, en rosa sjömansklänning med matchande hatt som vi tidigare gått och tittat på, och även ett par rödrutiga små shorts med volang på rumpan, även dom med matchande solhall. Åh så fina saker!