Mysdag med Emilia.

2010-04-29 | 15:02:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Pappa Christian jobbar och sliter hela dagen idag så Emilia och jag har fått roa oss själva. Vi gick upp tidigt, även idag ville lillungen ha välling klockan fem, och sen somnade vi om till strax efter sju. Efter frukosten rullade vi ut och hamnade hos Polisen för att fixa mitt pass. Superirriterad på kärringar som inte kan sitt jobb gick vi hem i solen igen och nu får vi vänta till nästa vecka, då är passet klart. Det vart ju lite stress här i och med att vi åker iväg om två veckor men det löste sig rätt bra till slut.

Jag gjorde mig till och fixade en riktigt lyxig lunch idag. Det brukar bli nått som går supersnabbt, men idag blev det vitlöksmarinerad kotlett, men klyftpotatis, tzatziki och sparris, himla gott! En glass slank ner efter maten också. Emilia sov medan jag gjorde mat, men vaknade till såfort jag hade ätit och då ville hon ha lunch. Hon hann knappt äta upp maten innan hon halvsov i sin stol, så nu sover hon igen.

Eftermiddagen blir lugn, kanske går ut en sväng till, det är underbart och riktigt varmt ute! Ska försöka hinna med en snabb städning också.