Godmorgon.

2010-04-10 | 07:59:38 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vi (jag och Emilia) är vakna sen nån timme tillbaka och jag äter frukost nu. Emilia har fått sin morgonvälling och är lika pigg som vanligt.

Igår kväll hade vi besök av Kajsa och Josse och Emilia var i sitt esse. Hon skippade eftermiddagsnapen och blev därför supertrött tidigt på kvällen så jag hade inget val än att lägga henne för vad jag trodde var natten, redan klockan sex. Men nån timme senare var det hysteriskt och hon skrek sig pigg. Så hon var uppe och busade för fullt och somnade gott nån timme senare igen. Då passade vi på att titta på tv, bland annat Solsidan såklart. Det är inte klokt hur bra det är!

Nu ska jag göra oss iordning för senare ska vi träffa Sara. Jag passar på att önska alla som skriver högskoleprovet idag, LYCKA TILL!