Annandag påsk.

2010-04-05 | 10:50:48 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag tar det lugnt för en gångs skull. Emilia sover så jag passar på. Passar även på att vädra ur lägenheten medan hon ligger i ett annat rum, det behövs! Christian drog iväg till gymmet och jag skulle gärna göra detsamma men eftersom jag inte känner mig helt hundra (förkyld?) så skippar jag det idag. Skulle gärna gått ut och gått istället men vad är det för skit man vaknar till om inte snö... Jag trodde det var vår nu.

Idag får vi besök att Christians pappa och Charina, sen ska vi iväg till Emilias farmor och äta. Det blir en social dag med andra ord, men Emilia älskar uppmärksamhet och vi får god mat så det känns rätt ok faktiskt:). Igår blev vi också bjudna på mat hos mamma och pappa så vi är lagom bortskämda med att slippa laga själva.

Nu är det väl bäst att sätta igång med lite fix om det ska se något ordentligt ut när vi får gäster...