Tv-kväll.

2009-09-14 | 20:00:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Blir ännu en tv-kväll här hemma. Finns inte så mycket annat att göra tyvärr. Blir att slänga i sista tvätten i maskinen först bara, sen ska jag äta lite kvällsmat och bara mysa.

Drygt 13 timmar tills vi får vår dom:) Bebis eller ej? Hopppas verkligen att dom sätter igång det imorgon, är så förväntansfull nu och vi vill träffa vår lilla bebis.

För övrigt har jag varit på betydligt bättre humör idag än i helgen och förra veckan, om jag inte nämde det förut. Alla har väl dåliga dagar antar jag, men det har varit extremt många på kort tid för mig. Antar att det är hormonerna som spökar och att jag är trött på det här tillståndet nu, hatar känslan man kan få så fort man vaknar och direkt känner att man är arg. Jag känner mig själv och för det mesta håller det i sig ett bra tag av dagen då... Men som sagt, idag har varit bra occh kanske var bra att få trötta ut sig med lite städning och äntligen få göra av med lite överskottsenergi, har ju inte varit överdrivet med aktiviteter för mig på sistone.

Nu är det tv, ska nog se Simon och Thomas nya inredningsprogram.