Meza.

2009-09-15 | 22:08:33 | Kategori: Vardagslyx | 1 kommentarer
Ikväll käkade vi mat från Meza, var över förväntan faktiskt, rekommenderas starkt! Vi tog Meza special tror jag den hette, där fick man välja en grillrätt och fyra meze-rätter, åh det va så gott! Och massor med mat. Vi tog med oss hem eftersom vi hade handlat lite innan och kunde inte lämna dom sakerna i bilen. Så vi dukade upp hemma och behövde verkligen inte gå hungriga från bordet:) Shit va mat!

Svårt att återge hur gott va, men jag lovar...


Nu är det snart natt här. Vi gick upp kl 7.00 imorse eftersom vi skulle till sjukhuset tidigt, så nu är jag trött. Christian och Grimma kollar på fotboll, och jag ska nog ta en dusch och sen krypa ner i sängen och inta all förlorad sömn sen inatt. Imorgon blir det en mysdag om jag får bestämma...

Grimma har för övrigt bytt frisyr, så bjuder på en bild.