Kväll igen!

2009-09-03 | 21:09:46 | Kategori: Gravid | 0 kommentarer

Dagarna går relativt fort även om de består av en evig väntan, och nu är det kväll igen.

Kajsa har precis gått och Christian har kommit hem från träningen. Dags för lite kvällsmys innan det är sovdags. Ska fixa lite kvällsmat till oss och krypa upp i soffan framför tvn.

Har packat klart BB-väskan, allt behövligt är med (hoppas jag)! Kläder till bebis var det svåraste att välja, tog ett par bodys, en lång- och en kortärmad, två par byxor i olika storlekar (vet ju inte om det blir en liten korv eller en tjockis), en plyschdress, mössa, tossor och fleecedress (om det skulle bli kallt), bättre att vara förberedd. Har inte visat Christian, han skulle bara tycka jag va knäpp för att jag har packat så mycket, men har följt rekommendationer så det lär bli bra och vi vet ju faktiskt inte hur länge vi blir kvar.

Imorgon är mitt hjärta hemma med mig, vi ska bla till barnmorskan. Får se om vi hittar på nått mer, men är skönt att bara va hemma och ta det lugnt också när man är ledig antar jag.

Ska försöka bättra mig när det gäller snarkningarna också, haha, ja det är sant, jag har börjat snarka! Christian väcker mig på nätterna med the evil eye i högsta hugg och jag får dåligt samvete för han har så svårt att somna om. Ska göra mitt bästa, älskling, jag lovar!

Godnatt!