Höst.

2009-09-01 | 16:58:58 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag är det 1 september, vilket innebär att hösten officiellt är här. Hösten brukar normalt sett vara något negativt och jag brukar bli lite deppig när den kommer. Kanske beror på att många tråkiga saker har inträffat på hösten tidigare. Detta år är dock lite annorlunda eftersom vår lilla skatt kommer till oss, har längtat efter hösten hela året! Trodde faktiskt att det skulle bli ett litet augustibarn, men det tyckte inte han/hon.

Hösten innebär ju också att alla serier på tv börjar igen, Gossip Girl har tydligen USA-premiär 14 september och Desperate Haousewives börjar 27 september, längtar! Världens serienörd, jag vet, men har man väl börjat se på en är man fast.



Har för övrigt precis ätit, lyxmat blev det...pyttipanna, men det är faktiskt gott med ägg och rödbetor. Har ju fortfarande världens äpplecravings så det fick bli efterrätten, har redan smällt i mig fyra stycken idag, haha jag är knäpp, jag vet!



Har inte varit ute något idag, så känner mig något instängd. Speciellt när det är så underbart vädet, kanske blir en liten promenad senare när Christian har kommit hem, vågar inte gå ut själv om något skulle hända.