Godmorgon Fredag!

2009-09-11 | 11:30:33 | Kategori: Gravid | 0 kommentarer

11/9, inget datum med positiv innebörd... såvida inte bebis tänker komma idag, men sån tur ska vi väl inte ha?

I vilket fall som helst är det fredag igen och det betyder ju helg, alltid lika mysigt. Christian ska jobba ikväll så blir inget fredagsmys för oss... Får väl se vad jag kan hitta på!

Har precis ätit gröt och försöker komma på något att göra idag. Föreslog en tur till Maxi, men det var inget populärt... så det får väl bli nått annat. Frågan är bara vad? Vi bara går och väntar och väntar hela tiden och tiden går så långsamt av nån konstig anledning. Blir tokig av det här och inte är jag den trevligaste sambon heller har jag en känsla av...

Får se vad dagen bjuder på, nu ska jag nog lägga mig i soffan och se en film i alla fall. (Har Viasat Guld med TV1000-kanalerna via Telia, och därifrån kan vi hyra massor av filmer gratis!)