Fotbollskväll.

2009-09-05 | 21:27:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Japp, det är vad som gäller hos familjen Hallberg/Rygaard. Sverige spelar mot Ungern, matchen verkar skit, men vad vet jag? Christian har visst ändrat till en annan match nu så såå bra är nog inte Sverige i hans tycke heller.

Var i Lindö och käkade förut och Johan hjälpte oss montera babyskyddet, sen åkte vi en sväng till Josse och Martins fina lägenhet, var bara Josefine hemma eftersom Martin jobbade så Christian hjälpte henne skruva ihop vardagsrumsbordet som blev himla fint! Dom börjar få ordning nu och det kommer bli super när det är klart.

Sen tog jag en sväng till mamma och pappa, där fastnade vi framför en ganska rolig film, Som man bäddar. Den passar ju ganska bra att se just nu med tanke på handlingen, haha. Christian hämtade mig så vi skulle hinna hem till matchen, på vägen inhandlades lite godis, som absolut inte är nödvändigt, men väldans gott:) Jag börjar mitt nya liv när bebis har kommit, så ni vet, då blir det en radikal förändring i både diet och motion, det ser jag fram emot. Och jag kanske slipper mobbingen jag nu får utstå för min aptit:)

Bjuder på lite bilder från dagen.

     

Har ont i magen av godiset, och snart får det nog bli läggdags. Godnatt!