Dags att ta tag i dagen.

2009-09-03 | 12:34:23 | Kategori: Gravid | 2 kommentarer
Som sagt, dags att ta tag i dagen nu och få nånting gjort. Har sovit lite, men ska gå upp och duscha nu. Ska packa klart BB-väskan också så den är redo. Sen blir det lite fix härhemma innan Kajsa kommer, jippie, saknar dig hjärtat! Hon skulle till IKEA och frågade om jag ville följa med, och självklart vill jag det, men tror inte min rygg pallar att gå där i flera timmar. Får ta det senare och då även kunna köpa lite prylar till bebisen som kanske kan behövas. Hon föreslog att vi skulle placera mig på en såndär vagn man kan köra brädor och grejer på, hittar ingen bild nu, men ni vet vad jag menar, så jag skulle slippa gå...haha! Jag avböjde dock ändå, trots den briljanta idén.

Nu dusch, sen lite lunch och sen börja plocka lite härhemma!