Dagens bulle.

2009-09-14 | 17:23:04 | Kategori: Gravid | 1 kommentarer

Såhär ser bebismagen ut idag, 14 dagar över tiden:)


Nu vill jag faktiskt att bebisen ska komma, känns inte riktigt lika kul längre att vara så stor. Citerar Johan: "Man kan ju inte bli tjockare än vad du är!" Haha, ne kanske inte, men för det första har jag giltigt skäl att ha sån mage (till skillnad från vissa andra) och för det andra kommer den försvinna:)

Har hållt på hemma och grejat hela dagen. Tvättmaskinen har gått varm och har städat hela lägenheten, jobbigare än man kan tro, så mina stackars fötter mår inte så bra nu. Har faktiskt lagt mig i sängen med en chai-te och ska kolla på "90210", bara att konstatera att jag är fast!

Christian gick nyligen till jobbet men jag saknar honom redan:) Han frågade förut om jag börjar bli nervös inför sjukhusbesöket imorgon, och då kom jag på att shit det är jag ju faktiskt. Är pirrig i magen men vet ju inte vad som kommer hända så ska inte ta ut något i förskott...