Dagen.

2009-09-25 | 22:19:51 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Idag har det inte hänt så värst mycket, men det behövs inga aktiviteter för att få dagarna att gå. Vi bara myser med vår lilla tjej och ett och annat blöjbyte får avbryta de fina stunderna.

Gäsp. Emilia som älskar att mysa med pappa.


Christians kompisar var här en sväng och tittade på vår älskling. Självklart tyckte dom att hon var bedårande.

Snälla farbror Grimma hade med sig presenter. Världens sötaste små skor (i perfekt börja-gå-storlek så dom får vänta ett tag).


Och den här underbara Adidas-dressen. Tack tack säger vi!


Någon tårta för att fira veckodagen blev det inte, men det blev ju en bra dag i alla fall:). Christian väckte mig efter en välbehövlig nap nu på kvällen, med maten på bordet. Han är så jäkla duktig härhemma. Har dåligt samvete för att han får ta hela ansvaret för hemmet, men hoppas att jag orkar lite mer nästa vecka. Jag vet att det inte är någon prio att ha det perfekt just nu, men för att trivas behöver man ändå ha lite ordning.

Det slog mig att jag började skriva det här inlägget för en sisådär 3 tim sen, men har blivit avbruten av diverse anledningar (läs: Emilia). Det är svårt att få saker man påbörjar klara har jag märkt...men vad gör det egentligen? Bara lilltjejen är nöjd, hehe.

En sammanfattning av veckan såhär långt kommer i ett eget inlägg. Det här var i alla fall vad dagen bjöd på.