Börjar bli riktigt rädd nu.

2009-09-16 | 19:15:32 | Kategori: Gravid | 1 kommentarer
Nu är det inte långt kvar tills vi går upp och åker till sjukhuset... Om 13 timmar ska vi vara på förlossningen. Jag är så nervös och börjar bli rädd för vad som ska hända. Har inte känns mig skraj för en sekund tidigare under graviditeten när det gäller just förlossningen men nu är den inom räckhåll och kan inte skjutas på framtiden mer. Jag har det bästa stödet man nånsin kan få, så jag vet att allt kommer gå bra, men det är så läskigt...

Ska kolla igenom så vi har packat allt som vi ska ha med oss också. Haha, det känns som vi ska åka iväg på semester eller nått. Helskum känsla, och att vi dessutom inte kommer åka hem som dom vi är idag. Nästa gång vi kommer hem är vi föräldrar och har det underbara lilla livet att mysa med härhemma. Jag har insett att det är sista dagen med den här magen också, kommer sakna den tror jag, den har ju trots allt varit en stor del av mig i många månader. Jag kommer inte ihåg hur det var att ligga och sova på mage tex, inte heller hur det var att kunna röra sig relativt snabbt från en plats till en annan. Men att slippa ha ryggvärk och att få känna någon form av smidighet igen är verkligen välkommet:)