Torsdag.

2009-10-28 | 21:55:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

Jag började dagen på ett riktigt dåligt sätt, migrän och ryggvärk. Men blev lite bättre när jag tvingat mig ut på promenad. Det blev ett varv runt fina Åbackarna, och vädret kunde inte varit bättre. Himla mysigt att promenera med mina favoriter, inte så ofta jag får med mig Christian så det var hur mysigt som helst.

Underbar och älskad.


Eftermiddagen spenderade vi med Kajsa och Karin, kollade på film och pratade massor... Helmysigt! Huvudvärken satt fortfarande i dock, så blev inte så sent där. Härhemma hade Christian förberett med ljus och påbörjat en dukning för kvällsmaten, han är för underbar den där killen! Älskar dig!

Nu tittar Christian på Troja i utbildningssyfte, han är så himla söt:). Men jag hoppade den kände jag och satte mig i sängen med datorn iställer, och det är där jag sitter nu och myser för mig själv, med en snusande Emilia i sin säng här brevid.

Nu är det natti natti! Och morgondagen hoppas jag kunna starta med en promenad i solen. Sen ska vi även till BVC för vägning och mätning av lilla prinsessan. Något annat har vi inte planerat, men skönt att inte ha massa krav.



(På tal om promenad förresten så måste jag bara meddela att den så väldigt stillastående vågen nu har rört sig lite nedåt, ett kilo i allafall! Men jag kämpar på och 64kg är vad jag numera väger. 7kg till första delmålet, sen tar vi dom resterande ca 2kg i lugn och ro, tror dock det kommer behövas lite mer hårdträning för att få bort dom. Men som sagt, godnatt!)