Mysig dag.

2009-10-18 | 21:29:41 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Dagen började riktigt mysigt med en lång promenad promenaderna och strömmen runt. Vi plockade upp Josse på vägen och sedan Kajsa. Jättemysigt! Vädret kunde inte varit bättre, strålande sol och runt tio grader varmt. Emilia trivdes i vagnen som vanligt och sov hela tiden. Dagen kunde inte börjat bättre, tack världens bästa tjejer.





Efter promenaden gick vi till Josse och fikade lite. Där visade lilla sötnosen sina bästa sidor.

Mammas lilla goding.




Nu sitter jag och loppar mig hemma hos mamma och pappa. Jag blev upphämtad hemma förut och fick god mat när jag kom hit (mamma tycker jag slarvar med maten). Nu väntar vi på Christian som nog snart kommer och hämtar oss. Då är det hem och sova som gäller. Skruttungen lär väl vara pigg nu när hon sovit hur många timmar som helst...

Imorgon har vi inga andra planer än att starta dagen med en långpromenad. Ser fram emot det!