Godmorgon Tisdag!

2009-10-06 | 10:17:41 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Tillbaka här igen! Har inte haft någon lust att skriva de senaste dagarna, för övrigt har det inte hänt så mycket spännande heller. Vardagen rullar på och vi börjar komma på rätt spår tror jag:) Lilltjejen är så duktig, hon har sina gnälliga stunder men för det mesta är det en snäll tjej som verkar njuta av livet.

Dagarna består som sagt inte av några avancerade saker, mest promenerande (vill bli av med extrakilona NU!), och massa med gos. Som jag har skrivit tidigare så är hon det underbaraste som finns, jag sitter och bara beundrar det lilla underverket. Hon är så jäkla söt, och blir bara mer och mer lik sin fina pappa.

På dagordningen idag står stan. Emilia ska få några pyjamaser, även nån bra mössa och fina strumpbyxor hoppas jag på att hitta. Ska försöka få med mig Kajsa, men hon verkar gått under jorden?? En långpromenad med Christian hoppas jag på, så honom möter vi upp när han slutar, och ikväll ska det handlas mat, finns inte mycket att kalla mat härhemma just nu. Älskar att handla, finns alltid så mycket gott hemma precis när man gjort det:)

På tal om stan, har upptäckt att det inte finns så mycket roliga barnaffärer i Norrköping. Det är väl Mitt lilla krypin i så fall, dom har så fina leksaker och barnmöbler och jag bara längtar efter att få inreda barnrummet, men det får vänta tills skruttungen har någon nytta av det. Dom vanliga kedjorna som H&M, Lindex osv har väl helt ok barnkläder, ganska tråkiga, men till väldigt bra priser så det är väl i och för sig bra när hon växer ur kläderna så fort. Vi får se vad vi kan hitta idag helt enkelt.

En alldeles nyvaken liten tjej nyss.


Och två sekunder senare hade hon insett hur skönt det var att få somna om igen.


Nu ska jag äta frukost!