Gårdagen.

2009-10-01 | 18:01:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår fanns varken tid eller ork att skriva nått här. Emilia va gnällig och dom lugna stunder vi hade försökte vi bara koppla av.

Vi var ju på BB för kontroll av vad jag trodde var nån bröstinflammation. Barnmorskan som undersökte mig var hon som förlöste Emilia så det var lite kul att träffa henne igen:) Och glädjande besked fick jag, ingen inflammation, men en början till mjölkstockning som hade lyckats börja gå tillbaka av sig självt. Ett lättande besked, och faktiskt kände jag mig feberfri när jag vaknade och bröstet kändes bra mycket bättre, så är glad att jag hade lyckats själv med massage och värme som jag blev rekommenderad. Nu ska jag vara ordentligt försiktig och se till att det inte kommer tillbaka!

På väg till BB, Emilia älskar att åka bil!


På kvällen såg vi Johan Falk - Vapenbröder, den var mycket bra, rekommenderas! Sen fick jag avstå ännu ett avsnitt av Idol för min andra hälft som skulle se Champions League, men what to do?

Sevärd!


Mycket mer än så hanns inte med igår.