Besök och vila.

2009-10-12 | 20:02:23 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Det är ungefär vad dagen bestått av. Farmor och farfar kom hit och fikade och beundrade det lilla pyret. Emilia sov nästan hela tiden, tills det var dags att visa vilken fin sångröst (gallskrik) hon har, haha men hon var jättehungrig lilla hjärtat. När dom gått gick vi och la oss en stund och vilade. Vaknade några timmar senare av att maten var klar och serverad, min fina älskling, du är så duktig!

Nu ikväll var mamma och pappa här ock kollade på skötbordet från IKEA som vi inte lyckats få ihop. Ja, jag vet hur ofta man spyr galla över IKEAs ritningar och konstruktioner och tycker att det måste va nått fel, men den här är det verkligen fel på. Och jag blir så jäkla irriterad för vi vill fixa iordning på det så fort som möjligt. Men nu har pappa tagit med sig brädhelvetet hem och ska fräsa ett nytt spår i den så den passar. Tack världens bästaste pappa!

Nu ligger Emilia på min axel och snusar, hon är för gosig. Kan inte få nog av bebislukten och hennes lena goa kinder. Jag känner mig så hel med henne hos mig. Hon har verkligen fulländat vår lilla familj.

Ikväll blir det mys framför tvn. Måste ju bara se sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar och sen är det ju Roast på Berns, får väl se om jag orkar hålla mig vaken. Hoppas att Emilia sover bra inatt sen, hon har en tendens att vara superpigg när vi ska lägga oss, speciellt om hon sovit precis innan, som nu... Men dom senaste nätterna har det gått jättebra, bara vaknat två-tre gånger för att mata henne. Sen somnar hon om och sover till morgonen.

Stolta över sitt barnbarnsbarn.


Finaste farmor med Emilia.