Städa.

2009-08-26 | 11:29:38 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Jag fattar inte hur det kan bli stökigt och smutsigt såhär fort i ett hem, tycker inte jag gör annat än städar och fixar när jag är hemma! En hemhjälp kanske skulle va en bra idé? 

Planen för idag är tvätta, damma, dammsuga och plocka ordning på all skit som inte ligger där den ska va. Ska nog bädda ordning i bebissängen också så den är klar om bebis behagar titta ut nån gång:) Har så mycket jag skulle vilja hinna fixa med innan det är dags, men antar att jag måste se mina begränsningar, det är helt sjukt hur trött man kan bli av att bara gå hemma och fixa. Den här magen är i vägen och jag väger ett ton, inte kul alls!

Såhär såg min fina älskling ut när han fixade med det vi handlade på IKEA igår, bild på resultatet kommer nog senare.