Sista dagen på ledigheten!

2014-01-06 | 17:00:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Imorgon börjar vardagen igen med dagis och jobb. Jag har börjat vänja mig vid semesterlunken och är inte redo att vara tillbaka. Men jag biter ihop ett par månader till innan jag är långledig, jag längtar verkligen och ser fram emot att få uppleva en ny värld som tvåbarnsmamma, det låter så märkligt bara...
 
Vi har tagit det ganska lugnt och bara gjort mysiga saker den här ledigheten, bra det, för jag sover så dåligt nu och energin är inte på topp. Så mycket sammandragningar på nätterna och mer och mer även på dagarna. Försöker ta det lugnt emellanåt men inte så lätt med en busig unge och en pappa som är rastlös ♥ Kan inte alls minnas att jag hade så mycket sammandragningar med Emilia i magen men det är väl olika.
 
Idag har vi inte gjort mer än lekt hemma, spelat spel och tagit en promenad. Vi har beställt vagn till lillasyster också. Känns fortfarande ganska overkligt att vi snart är fyra i familjen men varje steg närmre gör att det känns lite mer på riktigt. Vi längtar lika mycket allihop och Emilia pratar om lillasyster varje dag och allt vi ska hitta på när hon är här. Det är så mysigt att hon tänker på henne och längtar precis som vi ♥
 
Kvällsmat var det ja!