Barnmorskan och tidig kväll...

2014-04-03 | 19:00:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag är som ni märker inte jätteaktiv här men försöker... Är tyvärr inte så motiverad att skriva eftersom jag mest känner mig grinig och trött.
 
Idag har vi varit på sista ordinarie barnmoskebesöket, ett till är bokat nu om bebis inte behagar komma snart. Jag är ju beräknad på måndag men med min förra graviditets mått mätt så är det inte dags än på bra länge ;) Jag vill absolut inte stressa igång nånting och igångsättning slipper jag helst så nu är det vila och mental förberedelse (så gott det går) som gäller fram tills det är dags. Barnmorskan undersökte och retade livmodertappen lite och jag är öppen 3 cm så håller ändå tummarna.
 
Emilia sover gott och jag ska bädda ner mig och titta på nån serie tror jag. Gillar att ha nån serie på gång hela tiden, det blir lite av ett sällskap på kvällarna när jag är själv. Bebis hickar i magen och det är så mysigt tycker jag så nu ska jag njuta av det fina jag har ♥