Men hallå igen!

2013-04-19 | 11:47:47 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Väcker liv i bloggen igen, mest för att jag saknar att skriva och såklart för att kunna gå tillbaka och läsa senare. Och inte att förglömma läsarna som besöker varje dag trots usel uppdatering.
 
När jag blir rastlös brukar jag påbörja små förändringar hemma som blir till stora projekt. Ett sånt pågår just nu och jag göra det mesta för att slippa ta tag i det. När det är klart är det ju värt mödan men just nu orkar jag verkligen inte. Om man skulle ta en runda på stan istället? Vi har ju fått tillskott i släkten så lite bebisshopping passar rätt bra. Och så ska man hinna få i sig lite lunch också innan klockan blir för mycket, och ikväll blir det middagsdejt med en fin vän ♥ så jag ska nog få den här dagen att gå den också...