Godmorgon regniga söndag!

2012-09-02 | 08:15:59 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Söndag morgon och endast jag är vaken. Äntligen har Emilia börjat sova liiite längre åtminstone. Tidigare var halv sex-sex standardtid att kliva upp så jag kan bara tacka och ta emot. Smög ut så försiktigt jag kunde för att inte väcka henne, hon ser ut precis som sin pappa när hon sover och jag kan inte låt bli att titta länge på mina fina utan att de vet om det. Ena handen under kinden och täcket ihoprullat mellan benen, så söta:)
 
Igår var vi på födelsedagskalas igen, min morbror med familj har alla fyllt/ska fylla jämt så de slog ihop festen och det var som vanligt kul att träffa alla. Vi hade som sagt Emilia med så speciellt sent blev det inte. Det tackar jag för idag. En jobbdag väntar igen och det gör mig inte så mycket egentligen, bara trist att missa tid med familjen. Kommer hem när Emilia sover ikväll och imorgon är det vardag igen.
 
Typiskt att det aldrig går att få till en bild där alla blir bra. Suddigt som tusan och Emilia blundar;)
 
Jag ska passa på att ta en dusch och äta frukost i min ensamhet tror jag. Lugnt och skönt! Hörs nog lite senare igen...