Trött efter dagen!

2012-11-02 | 21:01:57 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Härlig fredagkväll och jag är sådär lagom fredagstrött. Sitter med popcornskålen i högsta hugg trots att kolhydraterna så gott som skulle behöva slopas, men huvudsaken är sockret just nu. Jag slötittar på Xfactor eftersom C bara måste se Malcolm, jag klarar mig utan och som bekant TÅL jag inte Marie... Jag väntar med spänning på nya Johan Falk istället.
 
Det blev nästan en heldag med ett extrabarn här idag. Vi har haft det så himla mysigt och vi tackar för att vi fick "låna" Lennox. Han skötte sig exemplariskt men visst är det annorlunda med två barn;) Det var ganska skönt att få kasta sig i soffan när Emilia hade somnat.
 
 
Imorgon väntar jobb för min del så familjen får klara sig utan mig. Jag kommer nog sakna dom mest ♥