Lycklig!

2012-03-12 | 17:13:42 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer


Prova dockkläder är ju också väldigt kul! Trist bara att de är så himla små ;) Vi tar en film istället!

Jag hämtade en lycklig liten tjej på dagis för en stund sen och det var inga problem att få med henne hem. Vi kom innanför dörren nyss och det är nu tröttheten börjat göra sig påmind. En Nalle Puh-film önskades så det roar vi oss med:) Men alltså vilket väder! Det tog emot att gå in men mitt huvud behöver lite vila och jag gissar att Emilia fått tillräckligt med utelek under dagen.

Idag glädjer jag mig över småting som i det stora hela är alldeles underbara. Att få världens mest kärleksfulla bemötande av min prinsessa vid hämtning är svårtslaget, men jag möttes av ett fint och städat hem, dessutom strålar solen in genom alla fönster här hemma, tänk att det fortfarande är ljust och det är snart kväll! Vart tog vintern vägen? Ikväll när E sover ska jag njuta lite egnetid och somna tidigt tror jag. Efter en dag på jobbet är huvudvärken ett faktum, usch inte kul! Nu är det kvällsmat dags här.