Busunge som vägrar sova...

2012-03-06 | 22:05:32 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Vad frustrerande det är med barn som vägrar sova. Studsar glatt upp från sängen hur många gånger som helst och ska minsann vara med på allt som händer, jag klandrar henne inte för jag hade också hellre fått sitta med:) Men samtidigt tryter tålamodet när kl är 22 och hon fortfarande inte är i säng. Nu väntar vi på Big Brother och jag vågar nästan hoppas att vi sprungit fram och tillbaka till sängen för sista gången ikväll.

Jag hoppas en god natts sömn ska få mig att piggna till helt till imorgon för min lediga dag vill spendera på bästa sätt. Emilia har beställt "gunga, sandlåda, rutschkana, promenad och stan" imorgon så vi har att göra. Hoppas också jag kan träffa bebis, men riskerar inget om jag inte är helt bra.

Godnatt så hörs vi imorgon!