Onsdag

2012-06-13 | 09:04:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Och så var vi redan mitt i veckan! Skönt och jag längtar efter (ledig) helg nu, men snart är vi där... Vi har haft ett par jobbiga nätter med några få timmars sömn och inatt höll jag på att gå i taket pga brist på just det, ville bara lägga mig ner och skrika/gråta/gömma mig under kudden, ja man blir helt tokig av sömnbrist. Ni som inte har barn vet INTE;) Man tar sig ju igenom det men mitt i kaoset vill man liksom inte vara med längre. Emilia har varit riktigt dålig inatt, precis som för det mesta när hon blir sjuk får hon astmaliknande symtom. Ska man åka till akuten eller inte var frågan? Tacka vet jag ventoline och hostmedicin, som gjorde att vi kunde somna runt tre-tiden... Konstant gråt i många timmar och hon har inte haft det lätt min lilla tjej, men sover till och från än av utmattning.