Kvällsbestyr och jordgubbar!

2012-06-28 | 19:15:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
God torsdagkväll!
 
Trodde aldrig den här dagen skulle ta slut, usch vad konstig jag känt mig men jag hoppas det är nått snabbt övergående. Nu går maskinerna varma och jag har slagit mig ner för en stund och bara kopplar av precis allt. Emilia sover efter sisådär 3 min ryggkill, hon är precis som mig:) Och på tal om likasinnade så skyr hon kameran lika mycket som jag, innan jag bäddade ner henne ikväll höll jag i telefonen och hon sa bestämt "nej mamma, ta INTE kort på mig!" och i övrigt springer hon helst iväg när en kamera kommer. Därav dåligt med bilder här, att lägga upp egobilder på mig själv är inte riktigt jag så ni får stå ut tills jag har nått att visa...
 
Jag går omkring och plockar och fejar precis som vanligt, sysslor finns alltid, det är bara en fråga om att vilja ta tag i dem. Lyssnar på Sommarpratarna på SR-appen, ett tips och tiden går fort! Ska strax äta lite kvällsmat, var inte alls hungrig eller matsugen när Emilia åt så jag tar det nu. Svärmor ringde nyss och frågade om vi ville ha jordgubbar eftersom de hade mer än de kunde ta hand om så imorgon ser jag fram emot att koka jordgubbskräm. Första gången för mig men mamma gjorde det ganska ofta när jag var yngre och det är ju fruktansvärt gott.