Godmorgon soliga onsdag!

2012-06-20 | 10:38:19 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Underbart att få vakna upp till solsken, det är man ju inte bortskämd med direkt. Man blir nog faktiskt lite lyckligare till och med. Hoppas vädret håller i sig till midsommar för nu vill jag har sommar på riktigt och jag vägrar ha fyra semesterveckor med skitväder, då jobbar jag nästan hellre och sparar ledigheten:)
 
Mitt egna lilla solsken gör ju förstås tillvaron rätt bra oavsett väder, och trots att hon kommer in till oss varje natt så sover hon till omkring 7 på morgnarna numera. Det är fantastiskt jämför med femtiden som gällde ett tag.
 
Lilla matmonstret som älskar sin frukost. Vi skulle kunna sitta hurlänge som helst:)
 
Nu har även jag fått i mig min frukost och strax börjar ett nytt jobbpass. Mamma hämtar Emilia på dagis idag eftersom jag jobbar halvkväll, är nog hemma runt 19 och då ska jag städa. Det har som vanligt få ligga åt sidan men jag får smått panik när det inte är som det ska va. Och om jag skriver det här känns det lättare att faktiskt ta tag i det, inga undanflykter!