Fredagstankar!

2012-06-15 | 15:57:24 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Men hallå!

De senaste dagarna har jag varit i tröttdimman och inte lyckats ta mig ur, men efter ikväll hoppas jag vara tillbaka lite piggare:) Långa dagar med jobb och alla andra bestyr som ska göras varje dag är lite tröttsamt ibland och tillsammans med att Emilia haft en dålig sömnperiod kan det bli lite kaos, men i helgen ska jag tanka energi tillsammans med familjen och bara mysa. 

När jag var ute tidigare möttes jag av många studentflak och det är inte annat än att man blir känslosam och sentimental, herregud det är sju år sedan för min del och mycket i livet är annorlunda men tänk så kul man hade och vad bekymmerslös man var i jämförelse. Men samtidigt är jag lycklig att jag är där jag är och har det fina jag har <3

Ni missar väl inte Sveriges (sista) match ikväll? Det gör nog jag, misstänker att jag däckar skönt i soffan efter jobbet. C ska se matchen ute och farmor passar Emilia tills jag kommer hem så jag ska bara sova ikväll!