Fredag!

2012-06-08 | 18:30:07 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Äntligen fredag igen! Jobbar i helgen men har ändå lite fredagsfeeling. Har hållt igång som tusan hela dagen så nu när man satt sig ner känner man tröttheten i kroppen. Ikväll blir det fotboll verkar det som, EM-premiären spelas nu så jag antar att jag får offra mig;) Vi är för övrigt väldigt redo för Sverige-matchen nästa vecka, tröjor till hela familjen handlades idag så hur ofotbollsintresserad jag än är så hejar jag ju såklart när Sverige spelar.

Emilia slumrade till redan vid middagsbordet kl fyra så det var att utmana ödet när vi drog med henne på stan. Hon löpte amok inne i affärerna och ingen gick säker. Hon är ju charmtrollet själv så alla bara skrattade medan vi svettades och skämdes lite, haha. Nu är det kväll hos oss, lillan sover och vi andra ser på match som sagt.