En ny HAPPY vecka!

2012-06-11 | 07:53:56 | Kategori: Tävling | 0 kommentarer
Måndag morgon och det känns inte riktigt som andra måndagar eftersom jag jobbat helgen. Känns ju som man redan är mitt i veckan på nått sätt. Nio arbetsdagar till semestern för övrigt och det här året har tiden gått så fort, annars tycker jag man börjar räkna ner och längta redan månader innan, kanske kan bero på att vi fortfarande väntar på den där sommaren som inte verkar komma på riktigt...
 
Idag var det en trött mamma som klev upp 5,30. Kändes extra tungt när de andra sov... Men nu är dagen igång och jag är lite tidigare än vanligt på jobbet, Emilia är på dagis och allt verkar vara i sin ordning. Det är väl ingen som missat att Sverige spelar sin första EM-match ikväll heller, och även om jag egentligen inte är så intresserad så är jag lite exalterad och hoppas jag orkar vara vaken genom matchen bara:) Skulle ju va kul om de vann också!
 
Innan dess är det dock jobb och sen gårdsfest/sommaravslutning på dagis, picknik ska tas med och jag håller tummarna för vädret. Känns ju halvkul om regnet öser ner men mest synd om barnen. Har en bra känsla om den här dagen och det gör mig lycklig!