Eftermiddagsbesök

2012-06-24 | 21:37:39 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Idag tog jag tag i hemmet och en välbehövlig städning. Hur skönt som helst när det är klart, men hur kommer det sig att man alltid skjuter på det? Nu är det rent, fint och luktar himmelskt överallt, ikväll har jag dessutom skurat kakel i badrummet och sitter ner för första gången på många timmar. Så skönt! 
 
Mamma och pappa kom förbi på eftermiddagen och åt middag med oss. Så trevligt med spontanbesök och kul att få laga mat till fler än bara oss. Det blev fetaostbiffar och till det zucchini, sparris, sallad och halloumi, gott och välbehövligt att dra ner på kolhydraterna igen efter en helg med massa socker och annat gott.
 
 
Emilia avslutade dagen med mormor-mys och får inte nog av youtube-klipp. Hm, den där idén om en "egen" Ipad kanske inte är så dum trots allt... Tröttheten börjar komma och jag kämpar för att hålla mig vaken genom matchen för Christians skull men sen ska jag däcka och ladda för en mysig tjejvecka.