1 Juni...

2012-06-01 | 18:04:41 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Idag har vi ju officiellt startat sommaren men vart är värmen egentligen? 8 grader och regn har ju inte direkt känts lockande att gå ut i, usch. Jag var på jobbet och vände imorse, tog ett par samtal med har fortfarande ingen röst så ni kan ju räkna ut hur det gick:) Trist att behöva vara hemma när man inte mår så dåligt i övrigt, men det är som det är. Fick en mysdag men mina fina härhemma istället då Emilia och Christian varit lediga. Vi fick farmor och Rawad på lunch- och fikabesök också så vi har haft en bra dag. Ikväll och resten av helgen ska jag kurera mig riktigt så jag är bättre tills nya veckan drar igång sen.

 

Här är det snart dags för nattning, kvällsduschen är intagen och kvällsmaten i magen. Hoppas Emilia sover bättre inatt, vet inte vad det varit med henne natten som va. Hon fantiserar om att lejon, grodor och andra djur kommer och äter upp henne när hon är ensam i sitt rum, vart har hon fått det ifrån kan man ju undra.

 

Update: Christian kom hem med en stor påse med godis, chips, mat och gotte här nu. Det är mysigt att vara lite sjuk trots allt, ska se till att bli ompysslad resten av kvällen...