Onsdag!

2012-07-11 | 11:01:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
God förmiddag!
 
Jag vet inte vad det tagit åt vår dotter, hon har sovit länge på morgnarna nu och inte velat gå upp förrän efter nio. Vi har i och för sig varit igång sent flera kvällar men tidigare har det inte spelat nån roll utan hon hon brukar vakna 5-6 ändå. Jag tackar och tar emot såklart för det är helt underbart! Passar på att skriva några rader mellan lek och hemmafix. Det fick bli röjning och att ta tag i tvätt och sånt som fått ligga åt sidan ett tag, Emilia har fullt upp med sina dockor och låter mig faktiskt fixa en hel del, så jag passar på. 
 
Vädret ska ju tydligen bli bättre under dagen så det hoppas jag och hoppas jag hinner få lite sol på näsan också. Det är 1,5 veckas semester kvar och jag vill bara vara ledig mer, men så är det nog alltid.