Frånvarande!

2012-07-03 | 22:07:49 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Nu är jag i en formsvacka igen, både med bloggen och hälsan. Har ingen lust att skriva här när jag bara känner att jag inte orkar med nått. Är så himla trött hela tiden och vill helst bara sova, har varit tvungen att sova på dagen flera dagar nu för att jag bara inte klarar att hålla mig vaken. Konstigt det där för det kan variera så mycket från dag till dag men hoppas hitta nån lösning snart för så här orkar jag inte ha det.
 
Vi har precis sett klart en film här, Liza Marklunds Prime Time, den var faktiskt bra. Emilia somnade som en stock efter en heldag på stranden så ikväll har jag hunnit vara lite effektiv och även tvättat och städat undan en del. Vi köpte hämtmat också, så skönt att slippa ställa sig i värmen och laga mat. För vilket underbart väder vi Ä.N.T.L.I.G.E.N. fått, hoppas det håller i sig mina sista semesterveckor också för det här gillar jag!
 
 
Emilia har nog haft en riktig drömdag idag, hon älskar vatten och skulle kunna bada hur länge som helst. Hon skyr inga medel, är inte blyg och gick och satte sig hon en vilt främmande tant, naken! Man kan inte göra annat än att skratta...
 
Nu ska jag lägga mig och lyssna på min ljudbok tills jag somnar. Ny dag imorgon!