Det finaste!

2012-07-20 | 09:50:14 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Sista semesterdagen för i år och det känns ju lite tungt, men va fasen det hade nog inte spelat nån roll om man varit ledig längre, känns alltid jobbigt att återgå till vardagen. Sen är det nog inga problem när vi väl är igång men nu har jag en helg framför mig och jag ska njuta den så mycket jag kan.
 
Även om jag egentligen tycker det är lite småjobbigt att Emilia sover hos oss halva nätterna, så finns det inget mysigare sätt att vakna på än hela familjen i sängen. Hon vaknade efter mig idag och jag bara låg och väntade och tittade och njöt av att höra små andetag och lukten skulle jag kunna leva av bara den. Sen kröp hon upp på min arm när hon väl vaknat och låg där länge och bara småpratade. Finaste lilla hjärtat, vad vore ett liv utan dig <3
 
Idag ser det ut att bli en sol- och baddag?